Skip to content
Tagged sauksmas Algimantas Lebionka Lietuva Rusija Izraelis Donaldas Trampas Vokietija
Šauksmas
March 26, 2023
  • Pin Posts
  • Slapukų politika

Labiausiai žiūrėta šią savaitę

May 27, 2022May 27, 2022

Kaip liberali politika keičia internetinius lošimus

1
June 14, 2021May 27, 2022

Ar Lietuvos įstatymai turėtų būti griežtesni lošimams?

2
January 16, 2019April 24, 2021

2019 m. Žiemos Universiada Rusijoje: klastotės ir tiesa

3
January 13, 2019April 26, 2021

«Elfai» «Landsbergizmo» epochos sargyboje

4
December 19, 2018April 26, 2021

Lietuva kaip didelio sprogimo detonatorius

5
September 27, 2018April 26, 2021

Jaras Valiukėnas – Istorinio pasirinkimo išvakarėse (video)

6

Search Field

Daugiau straipsnių

  • Autoriniai
  • Bendrieji straipsniai
  • Lietuva
  • Multiplikacinė politika
  • Pasaulis
  • Satyra ir paskviliai
  • Studija «Šauksmas»
  • Trečiasis Pasaulinis karas
  • Vertimai
  • Video vertimai

Raskite straipsnius pagal žymes

Algimantas Lebionka Amerika auksas bankų konclageris baseinai Chabad Dainų daina Darbo kodeksas darbo vietos Davoso forumas Donaldas Trampas Donskis džichadas Eduard Hodos ekonomika ES Europos islamizacija Europos pagrobimas grynieji oinigai Izraelis Izraelis Šamiras JAV Kalėdinė daina karas karo kurstytojai Lietuva Londonas Mošė Kantor multikultūralizmas Musulmonai negrynieji pinigai Neries arka nudistai Petras Gulbinskas Putinas Ramūnas Karbauskis rusas puola Rusija sauksmas Serovas Tanija Tretjakovo galerija vamzdis Vokietija žaginimas
  • Home
  • Lietuva
  • „Energetinė nepriklausomybė“ – 1,2 mlrd. litų A. Kubiliaus ir D. Grybauskaitės afera

Atviras laiškas Angelai Merkel, Vokietijos kanclerei

Baimė užvaldė valstybę

  • Lietuva

„Energetinė nepriklausomybė“ – 1,2 mlrd. litų A. Kubiliaus ir D. Grybauskaitės afera

Šauksmas September 22, 2014April 26, 2021

Dalios Grybauskaitės proteguotas Klaipėdos Suskystintų gamtinių dujų terminalas, kuris neva turi garantuoti „energetinę nepriklausomybę“ nuo rusų, yra niekas kitas, kaip dar viena konservatorių sugalvota afera, kaip prisiplėšti spekuliuojant Lietuvos nepriklausomybės gynimo korta.
Seimo A.Skardžiaus vadovaujama laikinoji tyrimo komisija nustatė, kad  Bermuduose registruota „ofšorinė“ kompanija Hoegh LNG Ltd10 metų už 1 mlrd. 800 tūkst. Lt„Klaipėdos naftai“išnuomavo plaukiojančią saugyklą su išdujinimo įranga (FSRU), kai tuo tarpu pati „ofšorinė“ įmonė FSRU iš Pietų Korėjos kompanijos nusipirko už 250 mln. JAV dol. (apie 612 mln. 500 tūkst. Lt).
Šios „verslo“ pelno maržagrubiaiyra 1,2 mlrd. litų, kuriuos susišluos ta neaišku kieno įsteigta Bermudų ofšorinė kompanija. Skiriamasis „ofšorinių“ bendrovių bruožas yra tas, kad jų steigėjų beveik neįmanoma nustatyti, kaip neįmanoma gauti ir finansinių ataskaitų apie jų veiklą. Ne veltui A. Kubilius pareikalavo, kad A. Skardžiui būtų iškelta baudžiamoji byla net pagal kelis straipsnius, tarp jų ir tėvynės išdavimas. Turint omenyje, kad konservatoriai jau turi nemažą patirtį, įgyvendindami „strateginius projektus“ su ofšorinėmis bendrovėmis, galima spėti, kad tikrieji tos Bermudų įmonės steigėjai yra A. Kubiliaus ar D. Grybauskaitės statytiniai.
Mat „Mažeikių nafta“ buvo atiduota ne JAV energetikos milžinei „Williams“, bet Delavaro valstijoje įteigtai „ofšorinei“ bendrovei „Williams International Company“ su 10 tūkst. dolerių kapitalu.

Pastaroji „ofšorkė“ dykai gautą „Mažeikių naftą“ vėliau už nežinomą sumą perleido A.Chodorkovskio „Jukos International“, o pastaroji jau perleido „Mažeikių naftos“ 51 proc. akcijų Lenkijos koncernui PKN Orlen už daugiau nei 5 mlrd. litų.
Istorija kartojasi – daug apie skaidrumą kalbantis Andrius Kubilius nieko nesako, kad „strateginį Lietuvos objektą“ vykdys nežinia kieno įsteigta ofšorinė bendrovė Bermuduose, kuri iš to uždirbs daugiau nei 1 mlrd. litų. Šiuos pinigus sumokės visi Lietuvos gyventojai ir įmonės, o visa afera eilinį kartą pridengta „energetinės nepriklausomybės“ skraiste. A. Skardžiaus komisija turėjo atsakyti į tokius klausimus:

10) kas ir dėl kokių priežasčių pakeitė AB „Klaipėdos nafta“ gamtinių dujų dujotiekio sistemos projektavimo, pirkimo ir statybos darbų pirkimo konkurso sąlygas; ar vienam iš konkurso dalyvių buvo sudarytos galimybės susipažinti su konfidencialia konkurso informacija ir taip įgyti pranašumą prieš kitus dalyvius, jeigu taip – kas ir dėl kokių priežasčių tokias sąlygas sudarė;

11) ar tiesa, kad AB „Klaipėdos nafta“ įsipareigojo už plaukiojančiosios suskystintų gamtinių dujų saugyklos nuomą mokėti 492 000 Lt per dieną, neatsižvelgiant į tai, ar ji bus naudojama; ar tiesa, kad sutartyje dėl šios saugyklos nuomos nėra nurodyta likutinė saugyklos vertė;

Komisija konstatuoja:

2011 m. rugsėjo 23 d. AB „Klaipėdos nafta“, kaip privatusis juridinis asmuo, neturėdama nei Vyriausybės jai suteiktų įgaliojimų, nei akcininkų sprendimo, savo iniciatyva pradėjo įgyvendinti suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą ir paskelbė konkursą dėl plaukiojančiosios SGD saugyklos su dujinimo įrenginiu (FSRU) pirkimo.

Svarbu pažymėti, kad AB „Klaipėdos nafta“, kaip privatusis juridinis asmuo, suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą pradėjo įgyvendinti savo iniciatyva. 2012 m. sausio 21 d. AB „Klaipėdos nafta“ baigė plaukiojančiosios SGD saugyklos nuomos viešąjį pirkimo konkursą ir laimėtoju pripažino Bermuduose registruotą bendrovę „Hoegh LNG Ltd“.

2012 m. vasario 15 d. Vyriausybė priėmė nutarimą Nr. 199 „Dėl suskystintų gamtinių dujų terminalo įrengimo“, kuriuo be konkurso paskyrė privatųjį juridinį asmenį AB „Klaipėdos nafta“ suskystintų gamtinių dujų terminalo projekto įgyvendinimo bendrove ir pavedė Energetikos ministerijai inicijuoti AB „Klaipėdos nafta“ įstatų pakeitimą ir juose numatyti šią veiklą. Šis Vyriausybės nutarimas įsigaliojo 2012 m. vasario 29 d.

Konstatuotina, kad:

– Vyriausybės 2012 m. vasario 15 d. nutarimas Nr. 199, kuriuo AB „Klaipėdos nafta“ paskiriama suskystintų gamtinių dujų terminalo projekto įgyvendinimo bendrove, buvo priimtas tada, kai AB „Klaipėdos nafta“ savo iniciatyva buvo pradėjusi įgyvendinti projektą ir jau buvo paskelbusi konkurso nugalėtoją dėl plaukiojančiosios SGD saugyklos nuomos;

– AB „Klaipėdos nafta“, kaip privatusis juridinis asmuo, buvo paskirta be konkurso, pažeidžiant nediskriminavimo, skaidrumo ir sąžiningos konkurencijos principus kitų ūkio subjektų atžvilgiu. Vyriausybės nurodytas pagrindinis motyvas priimant 2012 m. vasario 15 d. nutarimą Nr. 199 buvo tas, kad AB „Klaipėdos nafta“ suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą pradėjo įgyvendinti savo iniciatyva, todėl ji suskystintų gamtinių dujų terminalo projekto įgyvendinimo bendrove yra de facto.

2012 m. kovo 2 d., praėjus tik 2 dienoms po Vyriausybės įgaliojimų įgyvendinti suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą suteikimo AB „Klaipėdos nafta“, AB „Klaipėdos nafta“ su konkurso laimėtoju – Bermuduose registruota bendrove „Hoegh LNG Ltd“ pasirašė 10 metų nuomos sutartį dėl plaukiojančiosios SGD saugyklos su dujinimo įrenginiu nuomos ir aptarnavimo paslaugų. Šia sutartimi AB „Klaipėdos nafta“ įsipareigojo bendrovei „Hoegh LNG Ltd“ už 10 metų plaukiojančiosios SGD saugyklos su dujinimo įrenginiu nuomą sumokėti 1 800 000 000 Lt[5].

2012 m. vasario 29 d. Vyriausybė nutarimu Nr. 219 „Dėl suskystintų gamtinių dujų terminalo būtinosios veiklos užtikrinimo“ pavedė Energetikos ministerijai parengti gamtinių dujų terminalo įstatymo, nustatančio suskystintų gamtinių dujų terminalo įrengimo Lietuvos Respublikos teritorijoje ir jo veiklos bendruosius principus, reikalavimus ir specialųjį teisinį reglamentavimą, projektą.

2012 m. birželio 12 d. Seimas priėmė Suskystintų gamtinių dujų terminalo įstatymą Nr. XI-2053 (toliau – SGDT įstatymas).

5.3.1. Darytina išvada, kad SGDT įstatymas, nustatantis suskystintų gamtinių dujų terminalo įrengimo Lietuvos Respublikos teritorijoje, jo veiklos ir eksploatavimo bendruosius principus bei reikalavimus ir sudarantis teisines, finansines ir organizacines sąlygas suskystintų gamtinių dujų terminalo projektui įgyvendinti, priimtas tada, kai Vyriausybė jau buvo paskyrusi SGD terminalo projekto įgyvendinimo bendrovę, o ši – jau sudariusi sutartį dėl plaukiojančiosios suskystintų gamtinių dujų saugyklos.

SGDT įstatymo 5 straipsnio 2 dalyje numatyta, kad SGD terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudos ar jų dalis Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos nustatyta tvarka ir sąlygomis gali būti įtraukiamos į gamtinių dujų perdavimo paslaugos kainą.

Svarbu pažymėti, kad Vyriausybė, teikdama SGDT įstatymo projektą, aiškinamajame rašte nurodė, kad SGD terminalo projektas bus įgyvendinamas kaip komercinis projektas – privačiomis investuotojų lėšomis. Tačiau SGDT įstatymo 5 straipsnio 2 dalyje numatyta, kad SGD terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudas turės padengti visi dujų vartotojai per papildomą dedamąją prie gamtinių dujų perdavimo kainos.

Tai, kad SGD terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudos ar jų dalis gali būti įtraukiamos į gamtinių dujų perdavimo paslaugos kainą, reiškia, kad už SGD terminalo statybą ir eksploataciją turės mokėti visi dujų rinkos subjektai, nesvarbu, ar jie naudosis SGD terminalo paslaugomis, ar ne.

SGDT įstatymas iš esmės keičia iki šiol susidariusią gamtinių dujų perdavimo paslaugų kainodarą, įtraukdamas į nurodytų paslaugų kainą ne tik su perdavimo paslaugomis susijusias sąnaudas, bet ir SGD terminalo priedą (plaukiojančiosios SGD saugyklos su dujinimo įrenginiu nuomą), kuris nėra susijęs su perdavimo paslaugomis.

5.3.2. Apibendrinant darytina išvada, kad SGD terminalo paramos schema, įtvirtinta SGDT įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje ir Vyriausybės 2012 m. vasario 15 d. nutarimo Nr. 199 1 punkte, kartu su SGDT įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi laikytina valstybės pagalba. Tokia valstybės pagalba turėjo būti iš anksto (dar iki SGDT įstatymo priėmimo ir AB „Klaipėdos nafta“ paskyrimo projekto įgyvendinimo bendrove) suderinta su Europos Komisija ir gautas jos leidimas.

Konstatuotina, kad atsižvelgiant į SGDT įstatymo 5 straipsnio 2 dalį, SGD terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudos Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos nustatyta tvarka ir sąlygomis bus įtraukiamos į gamtinių dujų perdavimo paslaugos kainą, AB „Klaipėdos nafta“, prieš pradėdama įgyvendinti investicinį projektą, privalėjo investicijas ir eksploatavimo ir nuomos sąnaudas suderinti su VKEKK, bet to nepadarė.

2012 m. rugsėjo 14 d. AB „Klaipėdos nafta“ raštu kreipėsi į VKEKK, kad į gamtinių dujų perdavimo paslaugos 2013–2014 metų kainą įtrauktų suskystintų gamtinių dujų terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo sąnaudų dalį, lygią 200 mln. Lt, ir pateikė VKEKK derinti investicinio projekto dokumentus.

2012 m. spalio 15 d. VKEKK kreipėsi į Energetikos ministeriją prašydama nurodyti, ar Energetikos ministerija yra susipažinusi su AB „Klaipėdos nafta“ pateiktu VKEKK derinti projektu ir jo finansavimo schema ir ar jai pritaria. Energetikos ministerija VKEKK pateikė atsakymą, kuriame nurodė, kad pastabų neturi ir pritaria AB „Klaipėdos nafta“ projektui ir numatomai šio projekto finansavimo schemai kaip efektyviausiai finansavimo schemai.

AB „Klaipėdos nafta“ raštu informavo VKEKK, kad SGD terminalo veiklos koncepciją parengė patarėjai – bendrovė „Fluor S. A.“ ir, įvertinusi suskystintų gamtinių dujų infrastruktūros projektų įgyvendinimo geriausią pasaulinę praktiką ir Lietuvos Respublikos gamtinių dujų rinkos specifiką, pasiūlė SGD terminalo įrengimo sąnaudas socializuoti, t. y. įtraukti į gamtinių dujų perdavimo paslaugos kainą.

2012 m. spalio 19 d. VKEKK nutarimu Nr. O3-317 „Dėl lėšų, skirtų suskystintų gamtinių dujų terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudoms ar jų daliai kompensuoti, nustatymo 2013 metams“ konstatavo, kad AB „Klaipėdos nafta“ VKEKK pateikė projekto sąmatą ir nurodė preliminarų projekto lėšų poreikį – 453 mln. Lt, kurių dalį – 200 mln. Lt – planuoja finansuoti gamtinių dujų vartotojų lėšomis, vadovaujantis SGDT įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi, per papildomą ir neatsiejamą dedamąją prie gamtinių dujų perdavimo kainos viršutinės ribos (SGD terminalo priedą), 2013 ir 2014 metų laikotarpiu, taip pat nutarė 2013 metais kompensuoti SGD terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo sąnaudas ar jų dalį – 113,8 mln. Lt – ir padengti SGD terminalo lėšų administravimo sąnaudas – 302 tūkst. Lt.

2012 m. spalio 26 d. VKEKK nutarimu Nr. O3-330 nustatė papildomą ir neatsiejamą dedamąją gamtinių dujų vartotojams prie gamtinių dujų perdavimo kainos viršutinės ribos (SGD terminalo priedą), skirtą suskystintų gamtinių dujų terminalo, jo infrastruktūros ir jungties įrengimo sąnaudoms kompensuoti 2013 metais – 37,53 Lt už tūkst. m3 (be PVM).

Atkreiptinas dėmesys, kad 2013 metais SGD terminalo lėšų administratorius surinko SGD terminalo lėšų (atskaičius PVM) – 45,5 mln. Lt. Skaičiuojant SGD terminalo saugumo dedamąją, yra įtrauktos ir lėšos administravimo sąnaudoms – 277 tūkst. Lt – padengti, kurių didžiąją dalį – 179 tūkst. Lt – sudaro juridinės (bylinėjimosi) sąnaudos.

Konstatuotina, kad pagal AB „Klaipėdos nafta“ ir „Hoegh LNG Ltd“ sutartį nuo 2014 m. gruodžio 3 d. AB „Klaipėdos nafta“ už SGD plaukiojančiosios saugyklos su dujinimo įrenginiu nuomą pradės mokėti sutartyje numatytą fiksuotą plaukiojančiosios SGD saugyklos 10 metų nuomos kainą – 189 000 USD[6] (480 000 Lt) už vieną dieną. Ši kaina nuo 2014 m. gruodžio 3 d. bus įtraukta visiems dujų vartotojams į gamtinių dujų perdavimo paslaugos kainą.

Pažymėtina, kad prieš įgyvendinant suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą Vyriausybė jo nevertino ekonominio naudingumo aspektu, taip pat nevertino, kaip pasirinktas projekto įgyvendinimo būdas paveiks dujų sektoriaus vartotojus. Nebuvo modeliuojama, kokie pasirinkto būdo privalumai ir trūkumai.

Konstatuotina, kad VKEKK nėra suderinusi AB „Klaipėdos nafta“ įgyvendinamo suskystintų gamtinių dujų terminalo projekto investicijų.

5.3.3. Darytina išvada, kad privatusis juridinis asmuo AB „Klaipėdos nafta“ suskystintų gamtinių dujų terminalo projektą pradėjo įgyvendinti savo iniciatyva, neturėdama nei Vyriausybės jai suteiktų įgaliojimų, nei akcininkų sprendimo. 2012 m. vasario 15 d. Vyriausybės priimtas nutarimas Nr. 199 ir 2012 m. birželio 12 d. Seimo priimtas Suskystintų gamtinių dujų terminalo įstatymas Nr. XI-2053 patvirtino jau įvykusi faktą, o sprendimas dėl projekto finansavimo modelio priimtas jau pradėjus projektą įgyvendinti.

AB „Lietuvos dujos“ buitiniams vartotojams tiekiamų gamtinių dujų tarifai ir jų pokytis (proc.) 2009–2012 metais

Suvartojamas gamtinių dujų kiekis (Q) per metus Pastovioji tarifo dalis, Lt/mėn. (su PVM) Kintamoji tarifo dalis, Lt/m3 (su PVM) 2009 m. 2010 m. 2011–2012 m. 2009 m. 2010 m. 2011 m. 2012 m. nuo sausio 1 d. nuo liepos 1 d. nuo sausio 1 d. nuo liepos 1 d. nuo sausio 1 d. nuo liepos 1 d. nuo sausio 1 d. nuo liepos 1 d. iki 500 m3 (Q ≤ 500 m3) 2,22 2,00 1,95 2,12 1,82

(-14%) 1,87

(-12%) 2,15

(+1,4%) 2,04

(-3,8%) 2,33

(+9,9%) 2,33

(+9,9%) 2,79

(+31,6%)

nuo 500 m3 iki 20 000 m3 14,66 14,05 13,81 1,58 1,28

(-19%) 1,29

(-18%) 1,56

(-1,3%) 1,45

(-8,2%) 1,75

(+10,7%) 1,75

(+10,7%) 2,17

(+37,3%)

daugiau kaip

20 000 m3 14,66 14,05 13,81 1,56 1,26

(-19%) 1,28

(-18%) 1,56

(-0,0%) 1,44

(-7,3%) 1,74

(+11,5%) 1,74

(+11,5%) 2,16

(+38,5%)

Šaltinis: Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

AB „Lietuvos dujos“ gamtines dujas tiekia daugiau kaip 99 proc. Lietuvos buitinių vartotojų.

Aurimas Drižius

Dalintis

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Happy
Happy
0 0 %
Sad
Sad
0 0 %
Excited
Excited
0 0 %
Sleepy
Sleepy
0 0 %
Angry
Angry
0 0 %
Surprise
Surprise
0 0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%
(Add your review)

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post
  • Autoriniai

Baimė užvaldė valstybę

Šauksmas September 24, 2014

Sugniuždyti, sukvailinti, išjuokti žmonės, kurie tarpusavyje dažniausiai kalbasi patylomis, pašnabždomis. Arba visai nesikalba. Aplink tvyro Baimė. Baimės šmėkla keičia savo pavidalus, jos griaunamoji jėga, žiūrint iš šalies, skiriasi, tačiau iš tiesų – ne. Argi yra skirtumas, kieno gyvenimas sugriaunamas – svarbaus politiko ar pardavėjos, menininko ar smulkiojo verslininko, studento ar ūkininko? Atrodytų, kuo didesnė karjera, […]

Susijęs pranešimas

  • Lietuva

Disidentas Valdas Anelauskas: „Lietuvos žmones užplūdo pasibaisėtina karo propagandos, melo ir demagogijos banga!..“

Šauksmas August 25, 2015April 26, 2021

Praeitą savaitę JAV ambasada Vilniuje paskelbė, kad Amerika skirs 500 tūkst. dolerių „žurnalistų apmokymo programai“  Baltijos valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nevyniojant žodžių į vatą, tiesiai šviesiai, sakoma, jog tokių „apmokymų“ tikslas – parengti daugiau rusakalbių žurnalistų, galinčių duoti atkirtį „Rusijos propagandai“. Finansavimą galės gauti trijų Baltijos valstybių pareiškėjai, kuriais gali būti valstybinės ir privačios ne pelno siekiančios organizacijos bei […]

  • Lietuva

Laisvas Laikraštis – gimstančios politinės jėgos Lietuvoje tribūna

Šauksmas April 11, 2015April 26, 2021

Apie tai kalbėjosi Laisvo Laikraščio redaktorius Aurimas Drižius ir neformalaus judėjimo „Mūsų Gretos“ koordinatorius Kazimieras Juraitis. Susitarta, kad be pavienių straipsnių ir informacijos sklaidos, bus plečiamas Laisvo Laikraščio ir „Mūsų Gretų“ bendradarbiavimas, verčiant straipsnius iš užsienio kalbų, tobulinant elektroninę laikraščio versiją ir panašiai. Apie konkretų bendradarbiavimo formatą bus tariamasi artimiausiu metu. Skaitytojams pateikiame sutrumpintą pokalbio […]

  • Lietuva

Anūkas draskosi, nes „avansą“ jau gavęs?

Šauksmas October 27, 2016April 25, 2021

Jeigu kas atidžiai stebi rinkimines batalijas, turėjo pastebėti, jog Anūkas, negavęs „savo“ – premjero – vietos, beveik baigia išeiti iš kontrolės. Visų pirma, jis atsiprašė kažkieno – greičiausiai ne rinkėjų, o užsakovų. Antra – dar prieš 2 turą debatuose su Ramūnu Karbauskiu, susijaudinęs studijoje pradėdavo kalbėti spigiu, isterišku balsu. Trečia – kai kurie piliečiai pastebėjo, […]

Karščiausios naujienos

Kaip liberali politika keičia internetinius lošimus

Ar Lietuvos įstatymai turėtų būti griežtesni lošimams?

10 didžiausių pasaulio korporacijų uždirba daugiau, negu beveik visos kitos valstybės

Islamistai žada išgelbėti Europą

Reportažas iš Anglijos: Rotherhame musulmonai išžagino 1400 mergaičių

Apie ruošiamą Turkijos įsiveržimą į Siriją, Abraomą Šmulevičių ir vyriausiojo Briuselio rabino kvietimą vykti į Izraelį

Afganai susiruošė į Vokietiją pas gerąją Angelą

Skaityti daugiau

  • Europos multikultūralizmas
    November 17, 2016

    Situacija komiška tuo, kad Vakarai nori sukurti multikultūrinę visuomenę pagal…

  • Rudy Giuliani apie Trampo karinę doktriną
    November 15, 2016

    Rudy Giuliani interviu su Wall Street Journal (WSJ) vyriausiuoju redaktoriumi Gerry Baker…

  • Ar „Brexit“ padės lietuviams galvoti apie ateitį?
    June 29, 2016

    Pasitraukimo iš ES šalininkams Didžiojoje Britanijoje laimėjus referendumą Europa sustingo…

Raskite mūsų kategorijas

  • Autoriniai
  • Bendrieji straipsniai
  • Lietuva
  • Multiplikacinė politika
  • Pasaulis
  • Satyra ir paskviliai
  • Studija «Šauksmas»
  • Trečiasis Pasaulinis karas
  • Vertimai
  • Video vertimai

Tau gali patikti

  • «Elfai» «Landsbergizmo» epochos sargyboje
    January 13, 2019

    Rusijos kišimasis į prezidento rinkimus Ukrainoje prasidėjo, bet kuriuo atveju…

  • Lietuva kaip didelio sprogimo detonatorius
    December 19, 2018

    Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė eilinį kartą ragina didinti lėšas…

  • Jaras Valiukėnas – Istorinio pasirinkimo išvakarėse (video)
    September 27, 2018

    Stambios technogeninės ir gamtinės katastrofos, kaip uraganas „Kotrina“ JAV, akivaizdžiai…

Copyright © 2023 Šauksmas. Visos teisės saugomos. | Theme: Blook By Themeinwp. | Powered by WordPress
Mes naudojame slapukus savo svetainėje, kad suteiktume jums tinkamiausią patirtį prisimindami jūsų pageidavimus ir pakartotinius apsilankymus. Spustelėdami „Priimti“ sutinkate naudoti VISUS slapukus.
Slapukų nustatymaiPRIIMTI
Tvarkykite sutikimą

Privatumo apžvalga

Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų jūsų patirtį naršant svetainėje. Iš jų slapukai, kurie yra priskirti reikiamoms kategorijoms, yra saugomi jūsų naršyklėje, nes jie yra būtini pagrindinių svetainės funkcijų veikimui. Mes taip pat naudojame trečiųjų šalių slapukus, kurie mums padeda analizuoti ir suprasti, kaip naudojatės šia svetaine. Šie slapukai bus saugomi jūsų naršyklėje tik gavus jūsų sutikimą. Jūs taip pat turite galimybę atsisakyti šių slapukų. Bet atsisakymas kai kurių iš šių slapukų gali paveikti jūsų naršymo patirtį.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT